Make your own free website on Tripod.com
 

Photo Gallery

 
Home
About Me
Interests
Favorites
Photo Gallery
Rilex Time
Feedback

 

 

My Photo Gallery


Hello semer...  Hahahaa....!!!  Aku rasa majoriti korang mesti nak tengok ruangan macam nie kan?  Biasa la tu.  Apa˛ hal mesti nak tau, macam mana la agaknya rupa mamat yang buat homepage nie kan. 

Selalunya kalau dah tengok mesti nak kutuk kan?  Hahahahaa!!!  Korang nie memang tak habis˛ dengan perangai korang.  Chewah!  Rilex...  Aku saja jer.  AKu pun lebih kurang cam tu gak.  Kalau ada homepage sesapa, mesti nak tengok gambar dia orang kan?  Dah dasar manusia.  Kalau golongan Jin tak tau la plak macam mana.

Ok la.. malas nak membebel laa... korang tengok la gambar˛ aku nie.  Tapi korang jangan la kutuk teruk˛.  Bukan apa.  Buat tambah pahala aku jer.  Aku tau la aku nie jahat.  Muahahahahah!!!!

Album 1
Album 2
Album 3
Album 4

 

Home | About Me | Interests | Favorites | Photo Gallery | Rilex Time | Feedback

This site was last updated 26/06/02