Make your own free website on Tripod.com
 

Rilex Time

 
Home
About Me
Interests
Favorites
Photo Gallery
Rilex Time
Feedback

 

 

Lepak la sekejap...


Korang nie, aku tau la korang banyak buat kerja.  Rajin kan.... surfing pun maunyer berjam-jam kan?  Takper aku paham.  Tapi kalau yea pun, rileks la sekejap.  Tak kan asyik nak stress jer...

Apa kata korang rehatkan minda korang tu sekejap.  Renungan dan lawak bodoh nie korang bacalah.  Nanti kalau korang dah boring atau dah nak surf lagi, korang sambung la surf benda lain pulak.

Bukan apa...  Saja je aku selitkan cerita nie...  mana la tau kan.  Kalau korang ada cerita yang bestē jugak.  Boleh la hantar kat aku.  So nanti aku masukkan dalam homepage aku nie.  Aku akan terbitkan sumbangan korang dalam homepage nie dengan nama korang sekali.  Tapi jgn lupa bagi tau sapa yang hantar...  KArang aku tak tau sapa hantar, aku tak tau nak tulis kat sana sapa hantar...  Kesian la korang...  Ah!  Sudah la tu.  AKu lak yang membebel.  Nanti korang makinboring adalah ek? 

Selamat membaca...  Hahahhaaaa!!!

Cerita 1
Cerita 2
Cerita 3
Cerita 4
Cerita 5
Cerita 6
Cerita 7
Cerita 8
Cerita 9
Cerita 10
Cerita 11
Cerita 12
Cerita 13
Cerita 14
Cerita 15
Cerita 16

 

Home | About Me | Interests | Favorites | Photo Gallery | Rilex Time | Feedback

This site was last updated 28/06/02